GLASBA PLOŠČE

Moya: Zvezdni utrinki (2019)

To je ona, čudovita Mojca Štoka, za prijatelje, Moya, zelo talentirana pevka, avtorica in glasbenica z Vrtojbe, ki poslušalca takoj osvoji s svojim krasnim in čistim vokalom ter prepričljivo, kvalitetno in zelo poslušljivo mešanico popa, countryja, rocka in etna. Luštna Mojca je svojo glasbeno pot začela leta 2009, ko je s skupino Turn Around vrhunsko preigravala soul in funky uspešnice iz sedemdesetih in osemdesetih let, nato pa se je štiri leta kasneje pridružila zasedbi Mojo Hišni Band, kjer je postala glavna vokalistka. Izdali so album Esperanto, igrali avtorsko blues in jazz glasbo ter nastopali na številnih odrih širom Slovenije. To seveda pomeni, da je imela pred samostojno kariero vrhunsko podlago, zato ni čudno, da je na solo glasbeno pot zakorakala tako zelo samozavestno in suvereno. Ter s tako močnim in karizmatičnim vokalom ter odrsko prezenco.Prav imate, Mojca, ki jo lahko tudi ob treh zjutraj pokličete Moya, sama piše besedila in glasbo za svoje pesmi, pri aranžmaju in produkciji pa ji že od samega začetka pomaga izjemni Jan Baruca, sicer brat nekoč zelo priljubljene pevke Lare Baruca. Svoj prvi samostojni album Zvezdni utrinki je izdala leta 2019 in ga predstavila v domači Vrtojbi, kjer so ji na koncertu pomagali še Urban Vidmar, Boštjan Petrinač in Vokalna skupina Ardeo. In ko smo že pri njenih glasbenih prijateljih ter sodelavcih, velja omeniti, da je nastopala tudi z Ditko, Rudijem Bučarjem, Iztokom Novakom-Easyjem, Tinkaro Kovač, Prifarskimi muzikanti in recimo zelo talentiranim mladim raperjem Tomosom, s katerim sta posnela tudi odlično pesem Več Energije. Pester nabor znanih imen, ni kaj dodati. In kronski dokaz, da je Mojca je res izvrstna glasbenica.

Drži, leta 2020 se je Mojca za nekaj časa umaknila iz soja žarometov, saj je zanosila in postala mamica, potem pa se je na sceno vrnila s prekrasno ter čutečo balado Mamina pesem, ki jo je seveda posvetila svoji čudoviti dojenčici Juliji, ki je zdaj seveda središče njenega vesolja. In pozor, Mojčin mož Tadej je izvrsten vinar, kar pomeni, da ima doma vinsko klet in tudi lastno znamko vina Štoka, kjer zdaj pomaga tudi ona, kar pomeni, da je po desetih letih prenehala delati kot vzgojiteljica v vrtcu. V prostem času rada peče slaščice, celo življenje pa obožuje tudi konje, ki jih jezdi od ranega otroštva in so vodila tudi njene zadnje pesmi Veter, za katero je te dni posnela tudi videospot. Če ste kdaj hodili po Toskani, ste jo gotovo srečali, saj je zaljubljena v to romantično italijansko mestece. Da o njeni ljubezni do Krasa niti ne govorimo, saj z dvema prijateljicama ustvarja celo poseben Instagram profil 3Krasne, na katerem objavlja fotografije s Krasa in daje predloge za izlete. No, pa tudi morje obožuje, da ne bo pomote. Mojca Štoka aka Moya je torej ena zares krasna deklina, ki jih na naši glasbeni sceni manjka, zato ji želim, da bi ujela zaslužen uspeh. In da bi njene krasne pesmi spoznalo čim več ljudi, saj si to več kot zasluži. Pa gremo k albumu Zvezdni utrinki, ki je res dober in tak, da bi si zaslužil dosti več pozornosti. Super mešunga popa in countryja, kjer so mi seveda najbolj všeč čudovite balade, pri katerih pride krasen Mojčin vokal res do izraza. Če si boste zavrteli Mavrico, Mojo zgodbo, Zvezdne utrinke in seveda Listov ples, vam bo takoj jasno, o čem govorim.

This image has an empty alt attribute; its file name is 264871192_1485084065207197_8245156634460743689_n.jpg

Mojca je super, suverena in prepričljiva tudi pri malce hitrejših ritmih, da ne bo pomote, toda balade so od nekdaj moja šibka točka, zato jih pač vedno postavim na prvo mesto. Fina je tudi Hvala za ljubezen, ki bi morala postati hit, če bi slovenska glasbena scena delovala normalno in ne bi v ospredje vedno znova postavljala eno in istih pevcev in avtorjev. Isto velja za pesem Moj dan in za pesem Dihava isti zrak, ki sta kot ustvarjeni za uspešnico, kar pa se žal in močno po krivici ni zgodilo, kar je škoda, saj bi si Mojca zaslužila status, ki ga imajo pri nas znatno slabše in dosti bolj popularne pevke s svojimi konfekcijskimi komadi. Zanimiv, seksi in zelo kul je tudi Leto naokrog, ki ga okrasi malo jazzy ritma, kar je spomin na zgodnje Mojčino ustvarjanje, katerega sem omenil prej, čisto fajn pa je še The One, kjer se Mojca zelo solidno preizkusi v angleščini. Prav imate, zvezdni utrinki so album, ki ga mora imeti vsak pravi ljubitelj dobre slovenske muzike, ki dostikrat dela grdo krivico tako dobrim ustvarjalcem kot je Mojca Štoka. Plus Pozabi na probleme, kjer pomaga frajerski Boštjan Petrinač. In še moji dve najljubši? Mavrica in Listov ples, kaj pa drugega. Pa ne samo najljubši in najlepši na pričujočem albumu, ampak tudi na splošno kar se slovenske muzike zadnjega časa tiče. Bravo, moja draga Mojca!

Leave a comment